Internship, Sri Lanka - Reisverslagen van Lysanne Smeenk - WaarBenJij.nu Internship, Sri Lanka - Reisverslagen van Lysanne Smeenk - WaarBenJij.nu
Internship, Sri Lanka

Voor de opleiding psychomotorische therapie en bewegingsagogie ga ik 4,5 maand stage lopen bij het kindertehuis Home of Hope in Sri Lanka. Ik mag hier veel verschillende en unieke weeskinderen en kinderen met oa autisme, gedragsproblemen, verstandelijke beperking en lichamelijke beperking therapie geven. Een hele grote en leerzame uitdaging! Via deze weg wil ik je graag meenemen in mijn avontuur!

Recente Reisverslagen:

27 Oktober 2014

Mijn eerste indrukken van Sri Lanka

14 September 2014

Vakantie in Dubai
Lysanne

Actief sinds 03 Sept. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4386

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 18 Januari 2015

Internship, Sri Lanka

Landen bezocht: